czwartek, 7 listopada 2013

Po trzech latach...

Dziewczyny!
6 XI minęły 3 lata od kiedy zostałam drużynową, rok od kiedy zostałam instruktorką...
Żadne słowa nie oddadzą tego wszystkiego czego dzięki Wam doświadczyłam.
Serdecznie dziękuję Wam za ten czas.
Każdej z Was dziękuję. Za każdą chwilę, za każde słowo, usmiechy...za łzy wzruszeń. 
DZIĘKUJĘ! 
Dziękuję tym co były przez chwilę, tym co wciąż są, tym co właśnie przyszły. 
Życzę sobie i Wam żeby kolejny rok  mojej służby był jeszcze lepszy niż pozostałe, żeby udało się zdobyć najlepsze miano :)
ZZ powiedział "Chcemy więcej!"
Ja w podziękowaniu za to jak mi z Wami dobrze odpowiadam: "Dam więcej!"
Bo co po drużynowej bez drużyny?
To WY jesteście cudowne! Najlepsze! ♥ 

Czuwaj!
pwd. Lilia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądź pierwsza! Skomentuj!