środa, 11 czerwca 2014

Garść informacji!

UWAGA! WAŻNE! DOCZYTAJ! DO KOŃCA!

1. Zbiórka drużyny
15.06. (Niedziela) spotykamy się o 11:50 przed kościołem w pełnym umundurowaniu, włosy ładnie upięte, buty CIEMNE(szare, czarne, brązowe)!
Zbiórka rozpocznie się po mszy i potrwa do mniej więcej 14:30 - 15:00.
Potwierdzamy zastępowej kto będzie, zastepowe potwierdzają mi czy będą i kto od nich będzie!

2. Składki!
Ostatnie zbieranie składek w tym roku!
Składki muszą być zapłacone, żebyśmy mogły pojechać na obóz! Proszę o odpowiedzialność i zapłatę składek!
Niektóre również muszę opłacić ubezpieczenie.

Natalia K: kwiecień-sierpień = 35zł


3. Zlot "Jutro Powstanie"

O Zlocie już opowiadałam i pisałam na stronie.
Do 20 maja trzeba było u mnie potwierdzić kto chce brać udział a kto nie. Zrobiły to nieliczne.
Do piątku do 23:59 proszę o potwierdzenie czy chcesz (i pojedziesz) jechać czy nie.

Dla przypomnienia informacje + jedna nowa - miejsce :)
Miejsce: Kamionkowskie Błonia Elekcyjne 
Czas: 31.07 (godz.15) - 03.08.br (ok. 16:00)
Koszt: 50 zł - jeśli chcesz jechać to weź ze sobą pieniądze na zbiórkę drużyny. Należy dokonać opłaty przedzlotowej jak opotwierdzenia rejestracji drużyny!

4. 29.06.2014r. - Natalia M.; Olimpia, Hortka, Marysia A. rezerwują sobie czas na służbę...! Więcej podpowiem na zbiórce :)


Więcej: http://jutropowstanie.zhr.pl/

Narazie to wszystko!
Do zobaczenia na zbiórce drużyny!
Będzie kolejna wielka garść informacji! Tym razem o obozie! :)))))))))



Czuwaj!

Lilia










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądź pierwsza! Skomentuj!